ہماچل میں ٹپر سڑک سے کھائی میں جاگری، دو ہلاک

شملہ، یوم جمہوریہ کے موقع پر ہماچل پردیش کے سرمور ضلع میں ایک المناک حادثہ پیش آیا، جس میں دو لوگوں کی موت ہوگئی۔ سب ڈویژن سنگدہ کے علاقے رزانہ میں ٹپر بے قابو ہو کر کھائی میں جا گری۔

گاؤں والوں سے موصولہ اطلاع کے مطابق جمعرات کی رات تقریباً 10 بجے مینا سے رزانہ کی طرف جانے والا ٹپر بازار سے تھوڑا پہلے تتیانہ نامی مقام پر اچانک سڑک سے گر گیا۔ گاؤں والے فوراً جائے واقع کی طرف دوڑے اور 108 ایمبولینس کو بھی اطلاع دی گئی۔

پولیس نے بتایا کہ مین روڈ سے نیچے کی ڈھلوان میں ٹکرانے کے بعد ٹپر ہیرا سنگھ کے مویشیوں کے شیڈ کے اوپر آ کر رک گئی۔ ٹپر سے تھوڑا اوپر دو افراد بری طرح زخمی حالت میں تھے۔ گاؤں والوں نے زخمیوں کو فوری طور پر کھائی سے نکالا اور 108 ایمبولینس کے ذریعے داداہو اسپتال لے گئے۔ مرنے والوں کی شناخت دیویندر سنگھ ولد سنت رام ساکن گاؤں بروانہ اور رامانند ولد نیترا سنگھ ساکن راجانہ کے طور پر ہوئی ہے۔ دوسری جانب تحصیلدار پرومیلا دھیمان نے کہا کہ مرنے والوں کے لواحقین کو 25 ہزار روپے کی فوری امدادی رقم دی گئی ہے۔

ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس مکیش کمار نے بتایا کہ رات 10 بجے کے قریب ٹپر حادثے میں دو افراد زخمی ہوئے، جنہیں زخمی حالت میں داداہو اسپتال لے جایا گیا۔ علاج کے دوران اس کی موت ہوگئی۔ انہوں نے کہا کہ داداہو اسپتال میں پوسٹ مارٹم کیا جا رہا ہے۔

پوسٹ مارٹم کے بعد لاش ورثا کے حوالے کر دی گئی جسے بعد میں ورثاء کے حوالے کر دیا گیا۔ پولس معاملے کی تحقیقات کر رہی ہے۔

یواین آئی۔ ظ ا

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں