منشیات مخالف مہم : سرینگر میں منشیات فروش ممنوعہ نشیلی شے سمیت گرفتار

سرینگر:منشیات کے خلاف اپنی کاروائی جاری رکھتے ہو ئے سرینگر پولیس نے ایک منشیات فروش کو گرفتار کیا ، اس کے ْقبضے سے ممنوعہ نشیلی 385گرام چرس نمواشاعہ برآمد کرکے ضبط کی ۔

کے این ایس کے مطابق سرینگر پولیس نے منشیات کا قلع قلع اور تمام طرح کے سماجی بدعات کے خلاف اپنی کاروائی جاری رکھتے ہوئے ناکہ چیکنگ کے دوران تھانہ پولس نگین کی پولیس پارٹی نے ایک شخص جوکہ فور شو رروڑ سے شالیمار کی طرف جارہاتھا مذکورہ شخص نے پولیس کی ناکہ چیکنگ ٹیم کو دیکھ کر جائے وقوعہ سے فرار ہونے کی کوشش کی ۔ پولیس کی بروقت کاروائی سے مذکورہ شخص کو گرفتارکرکے اس کی تلاشی لی ، دوران تلاشی اس کے قبضے سے ممنوعہ نشیلی385 گرام چرس نمو شے برآمد کرکے ضبط کی ۔

پولیس نے اس سلسلے میں تحقیقات شروع کی دوران تفتیش مذکورہ شخص نے اپنی شناخت اعجاز احمد گنائی ولد محمد عبداللہ گنائی ساکن نوپورہ چاڈورہ بڈگام کے بطور ہوئی ہے ۔ پولیس نے اس کے خلاف پولیس اسٹیشن نگین سرینگر میں ایف آئی آر زیر نمبر121 2020 کو متعلقہ دفعات کے تحت اندراج کیا ۔ اس سلسلے میں مذید تفتیش جاری ہے ۔

پولیس کی طرف سے کمیونٹی ممبران سے گزارش ہے کہ وہ اپنے پڑوس میں منشیات فروشوں سے متعلق کسی بھی معلومات کے ساتھ آگےآ ئیں ۔ منشیات کی خریدو فروخت میں ملوث افراد کے خلاف قانون کے مطابق کارروائی کی جائے گی، تاکہ معاشرے کو اس وباہ سے پاک و صاف رکھا جائے ۔

ادھرسرینگر پولیس نے پولیس اسٹےشن پارمپورہ سرےنگر میں پولیس پبلک میٹنگ کا انعقاد کیا ۔ میٹنگ کی صدارت ایس ڈی پی ویسٹ نے کی انہوں نے کروانا وائرس سے بچاو کے خاطر کئے جارہے اقدامات کے بار ے میں شرکاعہ کو آگا ہ کیا ۔ اس میٹنگ میں تحصےلدار پارمپورہ ، ایس ایچ او پارمپورہ ، پارمپورہ علاقے کے محلہ کمیٹی کے کئی ذی عزت شہریوں تاجروں اور دوکاندار میٹنگ میں شریک ہوئے ۔ اس میٹنگ کا بنیادی مقصد لوگوں کو صحت اور کووڈ ۔ 19کی روک تھام کے لئے ضلعی انتظامیہ کی طرف سے وقتا فوقتا جاری کردہ ہدایات کو عملانے پر زور دیا ۔ شرکاء سے یہ بھی درخواست کی گئی کہ وہ اس وبائی بیماری کی روک تھام کے سلسلے میں پولیس اور انتظامہ کو اپنابھر پور تعاون پیش کریں تاکہ اس کورونا وائیرس سے مکمل طور پر بچا جائیں ۔ پبلک میٹنگ کے دوران شرکاعہ نے کئی مسائل پیش کئے ۔ پولیس نے میٹنگ میں شریک لوگوں کو یقین دہانی کرائی کہ ان کے جائز مطالبات کو ترجیہی بنیادوں پر حل کیا جائے گا اور باقی مانند دیگر مسائل کو متعلقہ محکموں کی نوٹس میں لائے جائےگا تاکہ ان لوگوں کے درپےش مسائل کو جلد از جلد حل کےاجائے شرکاعہ نے پولیس سے اپنے مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی اور اس طرح کے میٹنگ میں سہولت فراہم کرنے کے لئے پولیس کی کاوشوں کو بھی سراہا جہاں شرکاء ;200;زادانہ طور پر اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہیں ۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں