قاضی ہوں گے پاکستان کے اگلے خارجہ سکریٹری

اسلام آباد، (یواین آئی): ترکی میں پاکستان کے سفیر محمد سائرس سجاد قاضی اگلے مہینے خارجہ سکریٹری کے طورپر سہیل محمود کی جگہ لے سکتے ہیں۔قاضی اس سے پہلے نئی دہلی میں اپنی خدمات دے چکے ہیں۔
ایک رپورٹ میں اس کی معلومات دی گئی ہے۔ موجودہ خارجہ سکریٹری سہیل محمود اس سال مارچ میں اپنے تین سال کے دور اقتدار کو پورا کرلیں گے۔

اس وقت میں سائرس قاضی گریڈ 21 کے سینئر ترین افسر ہیں اور اب ایک ماہ کے اندر ان کی ترقی گریڈ22 میں ہونے کا امکان ہے ،جو سیول نوکرشاہی میں سب سے بڑا گریڈ ہے۔

کچھ سفارتی ذرائع نے دی نیوز کو بتایا کہ سائرس قاضی نے واشنگٹن ،نئی دہلی(06-2005) اور دیگر ملکوں میں اہم سفارتی عہدوں پر کام کیا ہے۔اس کے علاوہ ،انہوں نے جون 2013 سے اکتوبر 2015 تک وزیراعظم کے دفتر میں بھی کام کیا ہے۔

موجودہ غیر خارجہ سکریٹری سہیل محمود کے انقرہ میں سفیر بننے کی امید ہے،جہاں وہ پہلے بھی سفیر کے طورپر کام کر چکے ہیں۔ وہ اسی سال ستمبر میں ریٹائرہونے جارہے ہیں۔
ایک دیگر اہم واقعہ میں وزیر خارجہ کے دفتر میں خصوصی سکریٹری رضا بشیر ترار کو جاپان کا سفیر مقرر کیا جائےگا۔

مسٹر رضا بشیر ترار اس سے پہلے کناڈا میں ہائی کمیشن کا کام کاج بھی سنبھال چکےہیں۔ انہیں جاپانی زبان کی اچھی سمجھ ہے اور سال 2003 میں دو سال کےلئے ٹوکیو میں اپنی خدمات انجام دے چکےہیں۔وہ امتیاز احمد کی جگہ لینے والےہیں،جو اگلے مہینے ریٹائر ہونے والےہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں