عارف علوی نے عالمی برادری سے کی امن کو یقینی بنانے کی اپیل

اسلام آباد، پاکستان کے صدر عارف علوی نے سبھی ممالک کو یکساں مواقع فراہم کرنے اور ترقی اور ہموار تجارت کے لیے امن کو یقینی بنانے میں بین الاقوامی برادری سے اپنا رول ادا کرنے کی اپیل کی ہے یہ اطلاع جمعہ کو راشٹرپتی بھون میڈیا ونگ کے ایک بیان میں دی گئی راشٹرپتی بھون میں پاکستان میں غیر ملکی سفارت کاروں کے لیے منعقدہ ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، مسٹر علوی نے ہر طرف ایک خوشگوار ماحول قائم کرنے، امن اور باہمی تجارت کے لیے کوششوں میں اضافہ کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ امن کے قیام کے لیے استحصال کا خاتمہ اور دوہرے معیار کا خاتمہ ضروری ہے۔ امن کنونشنز پر دستخط اور ان کی خلاف ورزی دونوں ایک ساتھ نہیں چل سکتے۔

صدر نے کہا ’’پاکستان چاہتا ہے کہ ترقی یافتہ ممالک ’ایک انسانیت‘ کے نظریات کو آگے بڑھانے کے لیے اطلاعاتی ٹیکنالوجی میں اپنی مہارت پاکستان کے ساتھ شیئر کریں اور انہیں اپنے وسائل کو اپنی سرحدوں سے باہر کے لوگوں کی فلاح و بہبود کے لیے خرچ کرنا چاہیے۔‘‘

انہوں نے دنیا سے اگلی نسلوں کی بہتری کے لیے تعاون میں اضافہ کرنے کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ترقی کے غیر مساوی مواقع نے ترقی پذیر ممالک کے لیے برین ڈرین کا مسئلہ پیدا کر دیا ہے۔ اس کے باوجود انہوں نے تعلیم پر بے پناہ وسائل خرچ کیے ہیں۔

صدر موصوف نے کہا کہ پاکستان نے بین الاقوامی برادری کو باہمی فائدے کے لیے سرمایہ کاری اور تجارت کے کئی مواقع فراہم کیے ہیں۔

یو این آئی۔ این یو۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں