آئی ڈی ایف نے لبنان میں حزب اللہ کے آپریشنل کمانڈ سینٹر پر حملہ کیا

یروشلم، اسرائیل کی دفاعی افواج (آئی ڈی ایف) نے کہا کہ اس نے لبنان میں حزب اللہ تحریک کے ایک آپریشنل کمانڈ سینٹر پر حملہ کیا ہے۔

آئی ڈی ایف نے بدھ کو ٹیلی گرام پر ایک بیان میں کہا کہ آئی ڈی ایف کے جنگی طیاروں نے لبنان میں حزب اللہ کے آپریشنل کمانڈ سینٹر کو نشانہ بنایا۔

آئی ڈی ایف نے کہا کہ اس کے فوجیوں نے میتولا کے علاقے میں سرحد کے قریب لبنان سے حفاظتی باڑ کے قریب آنے والے متعدد عسکریت پسندوں کی نشاندہی کی۔ آئی ڈی ایف کے جوانوں نے ان پر گولی چلائی۔

7 اکتوبر کو حماس نے غزہ پٹی سے سرحد پار سے اسرائیل کے خلاف زبردست راکٹ حملہ کیا، جس میں 1200 سے زائد افراد ہلاک اور 240 کے قریب یرغمال بنائے گئے۔

اسرائیل نے جوابی کارروائی کا آغاز کرتے ہوئے غزہ کی مکمل ناکہ بندی کا حکم دیا اور حماس کے جنگجوؤں کو ختم کرنے اور یرغمالیوں کو بچانے کے بیان کردہ ہدف کے ساتھ فلسطینی علاقے میں زمینی دراندازی شروع کی۔ مقامی حکام کا کہنا تھا کہ اس تنازع میں غزہ میں اب تک 20 ہزار سے زائد افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

24 نومبر کو، قطر نے اسرائیل اور حماس کے درمیان ایک عارضی جنگ بندی اور کچھ قیدیوں اور یرغمالیوں کے تبادلے کے ساتھ ساتھ غزہ پٹی میں انسانی امداد کے لیے ایک معاہدہ کیا۔ جنگ بندی میں کئی بار توسیع کی گئی اور یہ یکم دسمبر کو ختم ہو گئی۔

یو این آئی۔ این یو۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں